دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

اطلاعیه


اولیای محترم دانش آموزان دبستان شهدای والفجر،


با سلام، 

احتراماً به اطلاع می رساند جلسه اولیا و مربیان در مدرسه شهدای والفجر در روز سه شنبه مورخ 28 آبان 92 رأس ساعت 10:30 در  مدرسه شهدای والفجر برگزار می گردد. لذا از شما دعوت می شود در جلسه شرکت نمایید.


لازم به ذکر است در دومین جلسه اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه ، مبلغ خودیاری جهت تأمین هزینه های مدرسه در طول سال تحصیلی 93-1392 و هوشمند سازی کلاسها مجموعاً 200 هزار تومان تعیین شد که مقرر گردید اولیای محترم در ماه اول مبلغ 100 هزار تومان و مابقی را در طی دو ماه بعد از آن پرداخت کنند.


با توجه به اینکه قرار است از محل همین مشارکت شما عزیزان سیستم آموزشی هوشمند راه اندازی شده و هزینه های آن پرداخت گردد چنانچه برخی والدین بتوانند مبلغ خودیاری را یکجا بپردازند و یا در صورت امکان مبالغی بیشتر از رقم تعیین شده را به مدرسه کمک کنند، گام بسیار بزرگی به تسریع در این کار کرده اند. پیشاپیش از یکایک شما عزیزان تشکر و قدردانی می گردد. ضمنا کادر جدید انجمن اولیا و مربیان در نظر دارد گزارش دقیقی از فعالیتهای خود را به صورت سه ماهانه به شماعزیزان ارائه دهد که در آن نحوه هزینه شدن یا به عبارت دیگر سرمایه گذاری آموزشی  ناشی از کمکهای اولیا در مدرسه جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

انجمن اولیا و مربیان دبستان شهدای والفجر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.