دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

بازدید از موزه ی ایران باستان


  گزارش تصویری بازدید از موزه ایران باستان  اینجا   



برنامه ی بازدید دانش آموزان کلاس ششم مدرسه ی شهدای والفجر از موزه ی ایران باستان در روز یکشنبه 17 اسفند 1393 برگزار شد. تفاوتی که این بازدید با برنامه های مشابه داشت این بود که دانش آموزان برای رفتن به موزه از خط مترو استفاده کردند و فرصت خوبی پیش آمد تا علاوه بر تجربه ی یک سفر درون شهری گروهی، بچه ها با خطوط مترو آشنایی بیشتری پیدا کرده و از نزدیک با مزیتهای این خطوط آشنا شوند.


مسئولین محترم ایستگاه متروی اکباتان - ارم سبز و همچنین صادقیه نهایت همکاری را با این گروه به عمل آوردند که در اینجا از آنها نهایت تشکر و قدردانی به عمل می آید. مخصوصا از جناب آقای گلستان رئیس ایستگاه صادقیه و همکاران مهربانشان که در آن فرصت کوتاه اطلاعات خوبی را در خصوص سیستم فنی قطارهای شهری و مترو ارائه کردند.

   
در موزه ی ایران باستان نیز به لطف توضیحات بسیار مفید سرکار خانم قزوینی راهنمای گروه، دانش آموزان توانستند بیش از پیش با رمز و راز تمدن کهن خود آشنا شده و در بخش مربوط به سر ستون سنگی هخامنشی لحظاتی خود را به تخیل خود سپرده و رنگهای سنگها و معماری آن زمان را در جلوی چشمهای خود مجسم کردند.
 
در اینجا لازم است از  سرکار خانم سپیدنامه رئیس محترم موزه ی ایران باستان که همکاری صمیمانه ای را در جهت پربار تر شدن این بازدید ارائه کردند تشکر و سپاسگزاری شود.

پس از بازدید یک ساعته از موزه، دانش آموزان از محوطه باغ ملی و وزارت امور خارجه هم بازدید کرده و اطلاعاتی را در خصوص ساختمان های قدیمی آنجا از جمله ساختمان شهربانی سابق که شباهتهای زیادی با تخت جمشید داشت و پس از بازسازی کامل در اختیار وزارت خارجه قرار گرفته است، کسب کردند.


خوب، به این توضیحات بسیار خلاصه بسنده کرده و گزارش در مورد بازدید و نکات جالب توجه از اشیاء موزه و نگارش سایر مشاهدات را بر عهده ی شما دانش آموزان گرامی می گذاریم.

از آموزگار محترم، سرکار خانم میرزایی نیز که ضمن اختصاص ساعات درسی امروز به این برنامه، از برنامه استفاده از مترو حمایت کرده و در این بازدید دانش آموزان خود را همراهی کردند بسیار سپاسگزار هستیم.

اینجانب نیز از فرصت همراهی بچه های خوب کلاس ششم که با علاقه و اشتیاق فراوان در این بازدید شرکت کرده و با رفتار مودبانه خود نشان دادند دوستدار فرهنگ ایران زمین هستند بسیار خوشوقت شدم. به امید همراهی دیگر

نظرات 2 + ارسال نظر
گروه اندیشه پویان ایران جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 12:11 http://www.gtsi.ir

باسلام.
گروه اندیشه پویان ایرانیان، حامی جامعه علمی دانش آموزی و دانش پژوهی، افتخار دارد که در مسیر تحول و پیشرفت جامعه علمی کشور، قدم برداشته و امیدواریم روزی جامعه ی دانش آموزی و علمی داشته باشیم که در سطح عملی نیز پویا باشند.

پرتال مدیریت مدارس آسمان، پرتالی جهت مدیریت کامل امور مدارس، طراحی شده توسط گروه اندیشه پویان ایران می باشد.
شما می توانید به آدرس http://school.gtsi.ir مراجعه نمایید و از نسخه ی نمایشی آن مشاهده نمایید.
همچنین با مراجعه به آدرس http://school.gtsi.ir/management از محیط مدیریت این پرتال دیدن نمایید.

از قابلیت های کلیدی این پرتال، می توان به برگزاری آزمون های آنلاین حرفه ای و همچنین سیستم صدور کارنامه و نیز امکان انتشار مطلب توسط مدیران مدرسه، معلمین مدرسه، دانش آموزان مدرسه و اولیاء دانش آموزان مدرسه نام برد.

پل های ارتباطی ما:
- تلفن: 09355530240 (واحد فروش)
- ایمیل: info@gtsi.ir
- وب سایت: http://www.gtsi.ir

* هدیه ما به شما، پرتال مدرسه شما با تمامی امکانات با هزینه ای بسیار پایین *

* منتظر همکاری موفق شما در راستای بهبود جامعه علمی کشور، هستیم
* روز معلم بر تمامی شما معلمین و خدمت گزاران جامعه علمی کشور، مبارک باد.

میرزائی دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 11:25

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای ناظمی:
به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیشبرد اهداف فرهنگی و درسی کلاس ششم دبستان شهدای والفجر را می دارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.