دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

زیبا سازی و بهبود فضای کلاس اول دبستان شهدای والفجر

به دنبال برگزاری اولین نشست اولیای دانش آموزان کلاس اول دبستان و سرکار خانم مهربان و تعیین نمایندگان کلاس، و مشاهده کمبودهای در کلاس مذکور یشنهاد شد والدین با کمک یکدیگر نسبت به بهبود فضای آموزشی این کلاس اقدام کنند. در این جلسه به طور داوطلبانه مبالغی از سوی والدین برای هزینه های مربوط به کلاس پرداخت شد. مهمترین مسأله تعویض نیمکت های کلاس بود که با پیگیری های سرکار خانم رضایی و کمک یک فرد خیر تعداد 16 نیمکت مناسب کلاس اولی ها خریداری شده و انشالله به زودی با نیمکتهای فرسوده و غیر استاندارد فعلی تعویض خواهد شد. 

همچنین به پیشنهاد آقای رضایی یکی دیگر از نمایندگان کلاس، قرار شد والدین روز جمعه 19 مهرماه با حضور در مدرسه اقدام به پاکسازی و زیبا سازی و تعویض پرده ها و نصب کاغذ دیواری نمایند. حدود 10 نفر از والدین در پاکسازی و زیبا سازی شرکت کردند. از طرف همه اولیای دانش آموزان کلاس اول از جناب آقای رضایی که ضمن ارائه این پیشنهاد، زحمت خرید کاغذ دیواری و پرده ها را کشیده و در نصب و تکمیل زیبا سازی  فضای کلاس نقش اصلی را برعهده داشتند تشکر و قدردانی می شود. یکبار دیگر از والدین گرامی که به این موضوع اهمیت دادند و روز جمعه در این کار مشارکت کردند و همچنین والدینی که قصد داشتند در این کار گروهی شرکت کنند اما به خاطر گرفتاری نتوانستند در این کار جمعی باشند قدردانی می گردد. به امید آن که فرهنگ کارهای گروهی در جامعه ایرانی نهادینه گردد. 

نمایی از کلاس در حالی که دیوار سنگی خط خطی و کثیف، تمیز و پاکسازی شده و دیوارهای کهنه و پر از لک  در حال کاغذ ذیواری شدن است را مشاهده می کنید. بد نیست بدانید تغییر ظاهر کلاس تأثیر زیادی روی روحیه کلاس اولی ها گذاشته و بعد از بازگشت به خانه هایشان با آب و تاب از کلاس زیبا با دیوار و پرده های قشنگ آن تعریف می کردند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.