دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

دبستان شهدای والفجر (سایت انجمن اولیا و مربیان مدرسه)

خبرها و موضوعات مربوط به دبستان شهدای والفجر منطقه 5 تهران

جشن شکوفه ها در 31 شهریور

روز جشن شکوفه ها برای کلاس اولی های مدرسه شهدای والفجر منطقه 5 تهران همانند دیگر مدارس در  روز یکشنبه 31 شهریور برگزار شد. علیرغم کوچکی و قدیمی بودن این مدرسه، مدیر، ناظم و اولیای دیگر خوش برخورد این دبستان نویدبخش فضای خوبی برای تربیت، آموزش و یادگیری می باشند.  

مراسم با پخش قران آموزشی سوره حمد و سپس سرود ملی  آغاز شد و بعد از آن آقای بابایی ناظم با تجربه مدرسه با مهر و محبت و با کلامی که بر دل کودکان می نشست با آنها صحبت کرد و ورود این نوگلان به محیط آموزشی مدرسه را تبریک گفت. وی همچنین خانم مهربان آموزگار مهربان کلاس اولی ها را هم به بچه ها و والدین آنها معرفی کرد و بعد از آن به هریک شاخه گل گلایلی هدیه دادند و بچه ها آماده رفتن به سر کلاس ها شدند. 


البته در این روز اتفاقی افتاد که خوشبختانه به خیر گذشت. در بالای ایوان سرگرم عکس گرفتن  بودم که ناگهان گاز پیک نیکی که برای اسفند دود کردن گذاشته بودند شعله ور شد.  هرجور بود شیر گاز را بستم. خدا را شکر که اتفاق بدی نیفتاد. سوزش سر انگشتانم مرا یاد سوختگی دخترکان معصوم شین آباد انداخت. امیدوارم که آنهاهم هرچه زودتر بهبودی نسبی را آغاز کنند و به محیط مدرسه بازگردند. 


بهرحال بعد از ورود دانش آموزان کلاس اولی به کلاس و  دو ساعت آشنایی با آموزگار مهربان و کلاس  کوچکشان (البته فضای نسبت به جمعیت 32 نفره کلاس بسیار تنگ است و علاوه بر اینکه روی هر نیمکت سه نفر نشسته اند، راه میان هر ردیف آن قدر تنگ است که آموزگار نمی تواند به راحتی به ته کلاس برود) کتابهای درسی به همراه یک تخته کوچک وایت برد به آنها تحویل داده شد. 




 و سپس مراسم شاد موسیقی و آواز که در سالن نمازخانه مدرسه پیش بینی شده بود، خاطره خوشی را در ذهن دانش آموزان ثبت کرد. 



                  



در میان این دانش آموزان کلاس اولی یکی دو نفر هم بودند که ورود به محیط جدید آموزش و دور شدن از کنار خانواده برایشان سخت بود. یکی از آنها کوچولوی عزیز موبلندی است که در  سمت چپ عکس های بالا  تنها نشسته و با دیگران در جشن همراهی نمی کند. حتی نوع  انتخاب جای خود، که از دیگران جدا افتاده است نشانگر حس درونش است. امیدوارم این حس به روز اول محدود شده باشد و اکنون او را نیز شاد و خندان همراه دیگر دانش آموزان این مدرسه مشغول یادگیری ببینیم. 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام من امیرحسام شفیعی از کلاس ششم هستم هر کمکی که از دستم بر بیاید در خدمت شما هستم.

samiyar دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 09:11 http://Gravatar.com

salam.man samiyar mansuri hastam.az sayte ghashngetoon tashakor mokonam.man ke kheyli khoshhalam miram madrese.kheyli aali bood.

سلام سامیار جان. امیدوارم که هرچه زودتر با محیط مدرسه انس بگیری و دلتنگی ها برای مادرت کم و کمتر بشه.

پدر هومان رضائی یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 11:41

جناب ناظمی خسته نباشید.وبلاگتون خیلی عالیه و مطمئنم کمک شایانی در جهت بهبود وضع کلاس و همچنین ارتباط بین اولیا و مربیات خواهد داشت.دست شما درد نکنه .موفق و پیروز باشید

سلام بر شما و تشکر از لطفتون. حقیقت اینست که این وبلاگ مال همه بچه ها مخصوصا کلاس اولی های عزیز است. به امید موفقیت نونهالهای عزیز در سال جدید .

امیرپارسا شنبه 6 مهر 1392 ساعت 15:11

سلام. افتتاح وبلاگ مدرسه مبارک باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.